0

Nejmen

Hallå blögga. Fan vad man inte kommer till skott med detta alltså. Men nu! 

Jag har precis checkat ut på en ca 52 veckor lång semester. Ganska skönt faktiskt. Exakt hela första semesterveckan har gått åt potträning för lille tovbärt. Ändå nöjda med utvecklingen, ska sporra henne som fan att våga riktiga toan nu. Potta är ju inte svinnajs att bevittna om en säger....
Tove får gå omkring klädd som Kalle anka här hemma. Så sjukt gulligt med barnrumpor att jag går och klappar på henne hela tiden. Vet ej om det är normalt beteende obs anmäl mig ej för att jag tycker hennes lille rumpa är gullig. 

Resterande tid av mina dygn äter jag godis och kollar the leftovers (igen) typ. MAGISK jävla serie. Även nya avsnitt av DARK har släppts så är jävligt pepp på serie-sommaren. 

Jag och storch känns som få som fortf håller någorlunda Corona-distans så våren och sommaren har inte varit kantad av livliga aktiviteter direkt. Sån extrem tristess att varken få supa eller mingla. Måtte ongen som komma skall förstår hur jag har det och behandlar mig snelt sen. 

Nedan lite bilder ifall ni glömt hur hon ser ut. Tove alltså. Obs. Sista bilden är på mig som kiddo. LIKA tycker jag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)