0

Slutet november

Otroligt att jag i somras tyckte myggen var det värsta som hänt i mina barns liv. Helvete vad de grinade och kliade och väckte sig själva, och vi smörjde och smörjde och smörjde. Ibland med bara nån lotion, placebo funkade fint. 

Men nu. Dena satans jävlas hosta jag blir GALEN. 
Dessutom har jag fått samma skit själv så vi hostar ikapp alla tjejer i huset atm. Väldigt kul och rogivande. 

Annars rullar det på. Varit iväg på lite kul grejer sista tiden, det var ju inte igår. Västerås med tranåskompisarna samt stormiz så vi bodde på hotell. Vält mys. 
Sen Stockholm för Linus releasefêst. Mkt kul! Robin hade en ljuvlig fylla osv. 
Så har det varit lagfest så man fick visa upp sina pingiskunskaper äntligen och snacka strunt med tjejerna. Älskar dem jävlarna alltså! 
Och nu i helgen ska jag och Elin på cowboyfest och jag kommer antagligen bli ihop med sverrir äntligen. Han är nämligen arrangör. 
Problemet är väl att jag med lite kort varsel fick veta detta så är i mitt livs värsta form. Hoppas han har överseende. 

Barnen mår också bra!!
Tove är jätterolig och lillgammal. Pratar hål i hövvet. Edda babblar hela tiden men där är det ju mest helt oförståeligt än så länge. Gillar dock att hon säger böll till boll. 

Nu ska jag äta dagens fjärde piggelin. Privilegium att vara vuxen. 

(null)

Slänger in en bild på min fina pumpa jag gjorde iår.