0

Överlevarn

Tjeno! 
Som rubriken lyder överlevde jag sälenresan! Hurra! Hade jättekul! Jag som tydligen är rädd för precis ALLT åker ju inte utför, så har hängt med stabilt gäng i stugan mest. Tråkigt att man missar after ski förstås men vi har haft det bra ändå. 
Var ute på nattklubb två kvällar och fnissade ihjäl mig åt exakt allt. 
Har bastat, skrattat, spelat kort, druckit öl, pratat hål i hövve, badat i badhuset, ätit god mat, dansat, osv osv. 

(null)
Extremt bra FaceTime-samtal om dagarna. 

Extremt trött vid hemkomst dock efter att ha sovit ca 4 timmar natten i snitt men SÅ mysigt att komma hem till lilla familjen. Både tove och storm blev glada att se mig (tur ju) och så hängde Tove på mig hela kvällen. Som en liten apa. 

Nu är det vardag igen, fullt ös med att försöka träffa kompisar igen så de inte glömmer bort mig. Så idag playdate med elli, Ingrid, Sofia och Nikolaj, sen hem till Cissi och co ikväll på lite kvällis. 
Imorn hem till mamma och pappa en sväng innan innebandyträning, och torsdag häng med josse. 
Fredag middag hos borgs. 
Fullt ös som sagt. 

Nu ska jag somna om lite här.