0

Helloj

Ja här bloggas det inte friskt direkt. Hinner ju aldrig? När Tovbärt sover måste jag ju hinna lira lite Harry Potter på telefonen och sen se ett avsnitt vänner och laga matlåda, sen är det ju candycrush i sängen tills jag somnat osv. 

Men nu så!! Sitter på tåg till Sthlm för jag ska hänga lite med Elin. Ska bli så kul. Vi ska på fräsig fest men först maskerad-förfest. Sån maxning av aktiviteter ändå. 
Ska (om ngn undrar!) också passa på att äta sushi dirr när jag kommer fram pga Tranås sushi suger. Sist fick jag ingen soya med ens? Sånt skämt. 

Jobbar ju på fyra dagar i veckan nu, det är kul. Har så roliga kollegor alltså. Fnissar väldigt mkt om dagarna. Förra veckan skrattade jag så att jag ej kunde andas när jag skulle återberätta en kul överdrifts-historia jag hört ute på fältet om en Göbbe som fick ro roddbåt i sin trädgård pga mkt regn. 

Tove är fortfarande gulligaste bebisen på jorden, stackars all er som ej blivit bästis med henne än, hon är helskön. Snodde en korv av en annan onge på förskolan häromdagen tex. Tyckte jag var kul. Eftersom hon är ganska plöffsig och så. 

Nu är jag snart framme. Hejdå.