0

Oj

Glömt bort lite igen! Maj är fullt-ös-månad!! 
Sån sinnessjuk värme ute idag (okej typ 24 men ej van). Varit ute på prommis med elli,, Sofia och Hanna på förmiddagen. Så mysigt. Sen gick vi minus Hanna hem till elli för lunch, lek och glass. Älskar våra små träffar, kommer sakna MKT efter sommarn när jobb och förskola och livet rullar igen. 

Här hemma är det fullt ös med målning av pergolan varje ledig stund. Puh. Tidskrävande men kul. Tror det kommer bli så fint! Om nån läsare känner att ni vill ge mig tio st grythyttan-stolar btw så står jag här med öppna armar! 👋🏼

På fredag är det firmafest, och på lördag bröllop. Och helgen efter det fyller Tove ETT ÅR. Orkar inte hur jävla fort det gått. Får typ baby blues (googla) nu ist för när hon var nyfödd. Hela det dygnet var så konstigt. Hela tiden med henne i magen var konstigt. Att man är mamma är konstigt. Men ändå så himla självklart? Inte varit nån superomställnig tycker jag inte. 

Jaja. Ikväll ska jag till frisörn. LÄNGTAR EFTER ATT BLI SNYGG osv. 

(null)

(null)

Såhär gullig är min bebis. Obs. Ser ni den gigantiska blomman i fönstret? Min avokado jag drivit upp från en kärna(!!!!). Så nöjd.