0

Sol! Godis!

Hallå hallå. Vet inte om ni har sett eller hört att viaplay numera har lost att streama. Jeeeez. Längtat i flera år eftersom jag slutat fulstreama sen länge. Fjärde gången jag ser nu och det blir bara BÄTTRE. Älskar skiten. 
Storchapär är på nån ta-över-Europa turné med jobbet så har varit ensam hela veckan. 

Tovbärt har somnat vid halv sju som en stock, vaknat vid 11 och sen sovit sked med mig varje natt. Sånt mys. Sen vaknar hon varje morgon och går igenom de namnen hon kan. 
Pappa, Ingrid (ijid), Ellen (lellen), lykke (klycklle), Pippi och Emil (memmel) 
Är ju helt otroligt att man förstår nånting alls vad barn säger? 
Fortfarande mest japanska dock. Jämnåriga polers snackar ju dubbelt så mkt, MEN hon har iaf sexton jävla tänder och det har inte de andra så där vinner hon. 

Idag på jobbet har det varit soligt. Man älskar ju sol ändå. Och att snacka väder. Vi bygger läktare till fotbollsfansen i tranås. Många pensionärer passerar på en dag och är glada åt bygget. Kul ju. Plus att en vaktmästare hade med sin JÄTTEGULLIGA lilla dvärgpudel idag som jag ville gosa sönder bara. 

För övrigt lever jag som nån typ av tonåring här om kvällarna och äter bara skräp. Rostmackor, glass, snabbnudlar, delicatboll. Har nog gått upp tre kilo på en vecka. Värt.