1

lögnen om brännan

Hela dagen igår gick jag och förundrades över hur jag lyckats få en så otroligt galen solbränna på armarna. Det ser verkligen helt sjukt ut. Framförallt var jag chockad eftersom det i stort sett regnade hela den dagen då brännan yttrade sig på min kropp.
Igår la jag upp en instagrambild där jag påvisade att brännan uppkom igår, jag hade ju inga bättre svar. Problemet var bara det att jag vaknade med denna absurda bränna igår. Alltså skedde det som sagt under det regniga förrgår.
Men så igår. När jag och min snygga kille satt på restaurang och käkade köttabitar så slog det mig som en blixt från klar himmel.
Jag svetsade i t-shirt i förrgår.
Ber om ursäkt för lägner och förvirring angående solbrännan. Hoppas jag blir förlåten. Vet ju att allt som sägs på internet är sant så känner mig dum som ljög om att det var solen som bränt mig.