1

Senaste nytt

Hallå blogg! 
Bebisbubblan fortsätter här hemma. Tove ålar runt som en galning och växelvis slår på min gitarr/äter på en tegelsten vid öppna spisen (ajabaja!)/spelar musik från hennes bok med inbyggd musikknapp (tack familjen Borg) osv. 
Däremellan är det promenader, lunch med stormen, sova middag, träffa mammapolers, hänga hos päron/svärisar osv. 

I söndags var vi på bubbel och plask i vanlig ordning. Det är jättemysigt. Jag älskar ju som bekant vatten och vill verkligen att Tove ska göra det också. Hittills verkar det gå bra! 

(null)

I helgen köpte vi ny bil också förresten!! Det var kul. Gubben vi köpte av läspade och skrev kontrakt på skrivmaskin. 
Så nu har vi en wolkswagen passat. Stormen var jätteglad för han fick plats i baksätet. Bara det! 

På kvällen var vi på spelkväll hos Rosells. Hann spela exakt noll spel pga barn och ätande av mat men det var väldigt kul ändå. Jag blev fnissig av vinet vilket var min högsta önskan för kvällen, så succé ju. 

(null)

Nu vaknar nog den här gladskiten snart. Sovit två timmar. Perfekt för mig, hinner både spela Candy Crush, powernapa och surfa trädgårdsideer då ju. 
Imorn ska jag på skyddsutbildning förresten. Tar mina fackliga åtaganden på största allvar som ni hör. Håll tummarna för att jag ej somnar.