0

En vecka igen!

Hälvätte vad tiden går! 
Förra veckan tog jag med mig Tove plus elli och Ingrid till öppna tjutskolan för lite info om luftvägsstopp. Väldigt nyttig info ju. Dock har både jag och Tovbärt varit förkylda sen dess, so sad. Tål ej barn tydligen. 

Helgen gick i stillsamhetens tecken, kurerade min förkylning med serien sharp objects (har knappt kommit över slutet än, drake vad bra alltså). 

I måndags hälsade vi på hos Cissi en sväng. Matte bjöd på piroger, citat; så jävla billigt med jäst, känner mig tvungen att handla! 

Igår var det hockey i lkpg med josse, satt i kö i en halvtimme i ett parkeringshus. Lätt chockade efter detta åt vi sen mat i rekordfart och sen tittade på LHC -DIF. Möcke trevlig kväll. Agerade taxi åt na, då vi har bebisstol i framsätet så hon fick sitta bak. Hon skötte sig exemplariskt med mkt smaskigt skvaller, precis som jag hoppades. 

Idag har vi hälsat på hos Emma och co en sväng. Anna m barn + farsan var där också. Farsgubben hade med sig egen matlåda pga rädsla att bli bjuden på tacos. Gulligt. 

Tiden däremellan spenderas med gullig bebis plus make. Knäppt ändå att man har en familj som inte är samma som sin ursprungsfamilj ändå. 

Slutligen fyra bilder på Tove. Det enda jag har att fotografera ju. 🤷🏼‍♀️

(null)

Här hos morfar (hennes alltså, min pappa)
(null)
Här på köksgolv. Blixten i pannan syns ordentligt vissa dagar men enligt BB försvinner den inom ett år oftast ⚡️

(null)

Här på ett löv (ej riktigt)

(null)

Slutligen glad hos pappa storchapär