0

Jullov

Hallå blögga. Härligt med jullov ju!! Dvs att storm är hemma och hjälper mig att ta hand om två barn 😅
Nu verkar det ju bli snö också, så jag slipper stå i leran i nån lekpark och plocka upp Tove när hon ligger på mage och dricker ur vattenpölarna. 

Tänkte jag skulle skriva om eddas förlossning här nån dag snart, men så började jag tänka på den igen och nu har min nöjdhet gått från 8 till 2 typ på en 10 gradig skala. Skyller allt på den förjävliga barnmorskan jag hade. Återkommer med detta. 

Nu ska jag spela lite Harry Potter på telefunken innan jag somnar. OBS såg Greta dokumentären nyss. Älskar henne. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Orkade varken sortera eller redigera bilder men här är iaf svinmånga bilder från december på mina barn som ni måste älska. Hejdå!