0

En vecka till jul


Tjena blögga. 

Det är en vecka kvar till jul. Knäppt! Jag älskar ju julen, och iår firar vi hela familjen (fast utan Emma :(( ) det är alltid de bästa jularna. Iår ska vi visst leka paketlek. Det stressar mig lite. Är ju så pass ego att jag antagligen kommer gråta om jag inte får några julklappar(!)

Jag och Anna fixade alla årets klappar en ovanligt lugn (!) andra advent i lkpg och jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. (Ställer tydligen inga höga krav på livet men talar typ sanning!) Så på en förmiddag var det stressmomentet, som inte blev stressigt, avklarat. Vi high-fivade oss själva pga effektiv inhandling plus bra medlemsrabatter i diverse butiker. 

Idag har jag och Storchapär följt med Wärnelöv/Salo till jkpg för inhandling av ny kontorsinredning. Väldig tur att jag och Anna var med. Karlarna hade planer på en illgul strålkastare och en världskarta med påmålad drivved bland annat. Blev svettig av bara tanken. 

(null)


Och i bebismagen märker jag fortfarande inte jättemycket, jag mår bra och så. Har nog lite mage kanske, men jag tror det är ett års avsaknad av regelbunden träning plus godis-middagar som syns. 
Hur som helst så är jag i vecka 17, så snart halvvägs ju. Det ryktas om att man kan känna bebisen snart som ett "litet fladder". Jag vet fortfarande inte vad det innebär. Hat känt "lite fladder" i magen i hela mitt liv mvh uppmuntrad sen fyraåring att fisa så mkt jag kan. 

Det var allt. Hej hej