3

baby my sweet baby

nu är min mage nästan frisk. igår lekte emma och jag. mamma och pappa kom på besök så for vi till gränna. där åts det mat och spelades minigolf. mycket trevligt enligt mig.
sen åkte emma och jag hem. somnade framför sommarkrysset och vaknade igen när det var slut. hyrde en film och slappade hela kvällen.
idag leker jag med räkan. fast han spelar boll nu och jag vågade inte följa med. pinsamt pga snack osv. vi åkte lite raggarunda i bilen imorse iaf. det är kul.
jag har bjudit hem robin hit nu. vi ska leka och dricka öl ett par timmar. extra trevligt.det var länge sen jag träffad ehonom. men måste nu städa upp lite innan besöket. ska lyssna på queen under städningen för intresserade. drar nog igång nu! tja!

Kommentarer:

1 Niklas:

skriven

alltså din design o blogg är grymt frän. =) *igen*

2 emeli:

skriven

nu är jag här och är jobbig igen!
uppdateras last.fm saken av sig själv eller måste man kopiera igen?

3 emeli:

skriven

haha jag upptäckte det! jag är lite för otålig.

Kommentera här: