0

cheers' darlin'

har just varte på lagsfetst och kännermig äcklsigt dynf, var docj tvunegb att åka he tididagr. kanks einte va rnån som ville ha mig där. iag. ska itta här å vänta nu i tusentals timmar tills räkpajen komme rhem. så sk ajag vakna ur detta och prata lite. det känns behövlkiigt. pus spuss, stacjars dig osm slog i känetået. går på kroykcor nu. ju .. ikväll 'r jag inte ett dugg bitter och det bör jag inte va. svartsjukan ska ine längre vara problem för mig har jag ju lovat... men det ksulle iaf varatrevligt om -...u delade fykkan med mig ist fr tranås och sov här medans jag f ortrdarande är lar i skallen. ush. jag däckar snart. kl är ty pm 10. jag skäms ihjäöl-...men jag hatar svartsjukan egentligen. och jag hatar allt varfö jag är det. suck. bitterhöna. inga översc'mmningar iaf ikväll. snarar ebrännboll och räserbritta. men jag täffade knappt bollen. jag bör egentligeninte va så full. jag är knäpp--... kankse vart så bitter bara. somasgat vänta tusentimma rpå dig nu-... ja ska nog se en film tills ja dör. hejdå-

Kommentera här: