1

elefanter

idag har jag lekt med robin. dagen började med en evighets fixande av robins hår. jag är inte så intresserad av ditt hår, sa jag. det är jag, svarade han mig.
sen åt vi potatisgratäng och köttbullar. robin avancerade det hela med att tillverka läsk i sin sodastream! sen åt vi pepparkaka till efterrätt. jag fick en, och robin en och en halv.
sen gick vi till ica och shoppade godis och mango, för att sedan gå hem och titta på typ 40 simpsonavsnitt, och lite AFV med tom burgeron! förjävla trevligt.
nu är jag mest nervös. ska på mitt första gymbesök och få instruktioner och titta efter mitt behov. låter kanske läskigare än det är. det är säkert en man som är min instruktör. som typ ser ut som johnny bravo och dricker mjölk direkt ur paketet! får se hur det går!

Kommentarer:

1 Rasmus:

skriven

Du är bäst på att skriva blogg. Du är bäst på mycket.

Kommentera här: