1

normandie

sammanfattning senaste dagqarna:
björn var hemma härom dagen! vi tittade på tosstokiga klipp på youtube hela dagen. sen ville pappa att vi skulle titta på nån gammal gitarrist. ehh sa vi och kollade medans pappa njöt av gitarrslingan.
igår lirades det neger och president som vanligt på matrasten me byggarna och alla var grymt overtierd..presidenten ska ha hatt! sa jag och sen satt presidenten med kaffefilter på huvet och alla skrattade i kapp!
evve la av en hög fis på halv 5 tåget som var fullproppat igår och sen åkte jag till räka.
inatt drömde jag att emskis födde bebis igen så jag måste ringa henne och se hur hon mår tänkte jag. idag bjuder räka på taco. ska bli smaskigt. jag har just städat i torres kattlåda. och varit ute på en motioneringsrunda i dimman!
tack för sammanfattningen.

Kommentarer:

1 Beppo:

skriven

björn verjar vara en skön typ? elelr , hur gammal är den där björn?

Kommentera här: