1

om du lämnade mig nu

Eller om jag lämnade dig. Dagarna glider förbi. De 2 som gått. Jag vet inte så mkt, försöker att inte tänka. Jag kankse gjorde rätt. Jag hatar att sakna dig.
jag vet inte varför, men jag återvänder alltid hit.
det var väl något vi gjorde, något vi sa här, som förändrade mitt liv

För att ge en liten intern hälsning till syster Lina så har nordan vart på besök idag kan jag lova! Flög omkring plåtbitar i hela verkstaden om man inte ständge dörren. Och för att stänga den krävdes ordentligt med handfast kraft! Fyfan vad nordan har levt utanför fönstret alltså!

Nu har jag långhelg. Imorn är det valborg, ska bli kul. Sysselsättning är det enda som hjälper, och när jag har haft praktik har jag inte kunnat tänka alls. Bonnbrännan har gjort sig påmind också. Men jag tycker det är snyggt att vara brun i ansiktet å på halsen och likblek på resten av kroppen.

Nu ska jag gräva ner mig under databordet efter det pinsamma mötet på stationen!

Kommentarer:

1 Linis:

skriven

Fan, jobbigt när Nordan kommer alltså... Här är det bara sydan som vinner o det är ju faktiskt gansa behagligt! Hoppas du får en suverän kväll! Pussis

Kommentera här: