0

det blev karatefylla

Emma bjöd upp til fest igår. Och vilken skiva det blev sen! Startade upp i deras skinssofa domställt ut i trädgården, jävligt snyggt. Emma blev full som en spruta och jag också. Mickey Spider, jag och Erik hade tidtagartävlingar på toaletten och Helle släppte den ena smarta kommentaren efter den andra. Sen kom Sandra med hennes snygga Wressel och gjorde stämningen ännu bättre. Kalle var besatt av Queen och Michael Jacksson.
Sen gick vi ut och levde loppan, dansade med diverse löst och fast folk blev karatefull, drog på efterfest in nowhere, inget minna hur vi kom dit. Där satt vi iaf i flera timmar, sen gick vi hem. Jag kom ihåg att ta in tvkontrollen från uteplatsen sen somnade jag som en stock. Förjäävla trevlig kväll!
Idag har jag varit bakfull. Jätte bakfull. Så jag kräktes lite i Borensberg. När jag ändå var där liksom, tänkte jag. Sen satte sig Jimmy i sin solstol så den gick sönder.


Kommentera här: