3

uppdatering från igår:

Igår åkte jag till Vindsuset. Gud så mysigt. Han var så bakfull att det luktade sprit redan i trappuppgången. Jag måste sova! Skrek han, så sov vi. Eller jag. Drömde om en fågel som gick över vägen. Han somnade inte.
Efter detta tappra försök till uppvaknande gick vi ut på en promenad. I tio minuter. Sen gick vi hem och tittade på fotboll och åt päronglass. Jag sov bort en fjärdedel av matchen och vaknade av mål-skrik. Sen fick vi skrika ihop 3 gånger till, göteborg gjorde en storslam igår nämligen.

Vinden sov inget inatt heller för jag har snarkat och slemmat i min bettskena. Han älskar att sova med mig!
Och jag älskar tydligen att sova med honom. Gud så bra vi passar ihop.

Kommentarer:

1 I live for shopping:

skriven

Hej, på min blogg skriver jag om shopping, mitt liv och massor med färgglada prylar :) Mina läsare har ökat i antal väldigt mycket de senaste dagarna och jag har upptäckt att många tycker om min blogg. jag vet att du skulle göra det också :)

Fin blogg du har !

2 Ferhat:

skriven

Är allt bra med dig annars? :)

3 MC:

skriven

mötet med mig då? va? va? va?

Kommentera här: