3

morsdag och sånt där

Tjena wineloverz!
här sitter jag i tomt hus ute i wikingtown. Valkebobadet har öppnat tydligen så farsan cyklade ner för att simma. Bad morsan snällt att följa med och kolla på och det tackades det tydligen inte näj till, så här sitter man som sagt i tomt hus. Äter ostriskakor och saknar min skrivmaskin där bortåt tranås.
Ja ja, morsdag idag. Låtsades tydligen att Stormen var min mamma imorse å bjöd på en bejublad frukost á la britta. herreguvd va mkt frukost. Åt så vi storknade. Smulade ner hela sängen med godsaker som färskt bröd och melon och sånt dära.
På pendeln till Viking mötte jag Cissi med familj. Hennes mor var väldigt skeptisk till våran supervanding vi ska göra i sommar. Plötsligt fick jag en inblick om att 4 mil om dan är ganska mkt. Men det ska vi väl klara tjejer? vi är ju så illa tvugna menar jag :)

Nu ska jag snart ut och gå med Wiberget. Vi är ju faktsikt vuxna nu så då ses man över en promenad i sin gamle hemby. Så äre. Så det är la bara snöra på sig dojorna. På återseende.

Ps. Nån som har förslag på måndagstext-tema?

Kommentarer:

1 Mc:

skriven

Jag vill läsa om Viking. Kanske om svartsjuka/otroheter?

2 elinet:

skriven

fyra mil? seriöst!? vad är detta för stolleryck?

3 Sandra:

skriven

Klart vi klarar de!

Kommentera här: