0

fniss och sånt

Idag har jag varit i boxholm igen. Det är kallt där. Och blåsigt. Men efter många OM OCH MEN är jag äntligen "klar"med mitt lilla projekt med ventilationskanaler som trängts.
Vid elva bjöds det på fika från TAS så det tackade jag för. På fiket mötte jag mina gamla jobbarkompisar från mjölby. Handledarjohan nickade åt hans syster och hans dotters bord där de satt med sina nyfödda barn. Johan har nu alltså blivit morfar. Va söt hon är! Sa jag och tittade på ett glatt litet barn. Det där är ju syrrans ser du väl! Där är min grabb! Sa handledarjohan åt mig och fnissade. Det var kul att se dom igen pojkarna.
 
Ikväll ska jag och stormare inte göra ett jävlaste skit. Jag antar att jag somnar vid nio som vanligt. Roligaste lilla tjejen. Men vi ska ut och gå iallafall. Om han bara kommer hem nån gång vill säga. Ska berätta för honom att jag läst på aftonbladet att det inte uppskattas mest av cheferna med anställda som jobbar övertid. Viktigare att komma i tid och svara snabbt på mail samt i telefon tydligen. Så det ska jag säga.

Kommentera här: