0

En lista

HAR DU?
Något husdjur:
Nej. Men drömmer om en liten kisse. Hela tiden.
Någon favoriträtt:
Ja. Jag älskar pastasåser i de flesta formerna. Samt tacos, handburgare och beouf blablajong (kan varken stava eller uttala?)
Puder på dig:
Nej. Har aldrig haft det.
Några framtidsplaner:
Ja! Ska åka till Japan i vår! Så himla pepp! Och kanske en sista minuten nu i höst med en tjejkompis.
Någon sjukdom:
Sockerberoende
Gymkort:
Ja. Används extremt flitigt i perioder och extremt lite andra perioder.
Några MVG:n:
Ja, i Psykologi A.
Något beroende:
Socker. Musik.
Nagellack:
Ett grålila jag gjorde på salong förra veckan.
Någon vän som bor i ett annat land:
Nej

VEM?
Avskyr du:
Donald Trump och diverse högt uppsatta SDare.
Längtar du mest efter:
Hm, längtar alltid lite efter lillrobin eftersom vi inte kan ses varje dag längre sen vi blev vuxna och flyttade till varsin stad.
Stör du dig på:
De flesta på Facebook.
Gosar du med:
Allra helst Stormen, Syskonbarnen, August eller Sigrid. (Två sistnämnda är mina bästisars små kottar)

VILKEN?
Tidning läser du:
Ingen egentligen, diverse inredningsmagasin då och då.
Buss åker du oftast:
Jag har inte åkt buss på flera år faktiskt.
Dag fyller du år:
15 mars
Årstid föredrar du:
Slutet på våren, högsommar och tidig höst

VAD?
Gör du nu:
Läser Hanna Hellquists En tryckare på blue moon bar och lyssnar på musik + nytänd brasa.
Gör dig till en bra människa:
Ehm, kanske att jag har lätt att förstå och lyssna på folk.
Gör dig till en dålig människa:
Inte så bra på att vara närmsta vän med någon pga svårt att höra av mig osv. Men det kanske inte gör mig till dålig människa?
Vill du arbeta med:
Det jag gör. Plåtslagare. Är verkligen drömjobb! Fast skulle vilja vara författare också.
Är roligast just nu:
Ett klipp jag såg på youtube förut med olika vardagsljud som låter som chewbacca.
Har du på dig nu:
En riktigt ful onepiece.
Äger du för skor:
Några converse, några vans, några trä-klackskor, några träningsskor.
Har du för storlek i skor:
39/40
Läser du för bok:
Hanna Hellquists En tryckare på blue moon bar, Jandy Nelsons Jag ger dig solen, och den fjärde Harry Potter boken (den flammande bägaren). Många böcker på samma gång alltså!
Ska du göra nu:
Koka spagetti.

Kommentera här: